Kaip paprastai rūšiuoti įmonėse

Kaip paprastai rūšiuoti įmonėse

Vis daugiau įmonių Lietuvoje siekia tapti atsakingomis, tačiau daugumai darbdavių rūšiavimas įmonėje labiau asocijuojasi su beprasmėmis laiko ir pinigų sąnaudomis nei praktine nauda — išleisti pinigai naujoms rūšiavimo dėžėms įsigyti, gaišinamas laikas motyvuojant darbuotojus, sudėtingiau valyti ir tt. Tačiau net 80 – 90 procentų visų įmonės šiukšlių gali būti perdirbamos (popierius, skardinės, plastikiniai buteliai ir tt.)! Įmonės, kurios rūšiuoja, ne tik sumažins savo CO2 pėdsaką, bet ir sutaupys.

Rūšiavimas darbovietėje gali ir turi būti paprastas ir lengvai įgyvendinamas. Taigi, kaip paprastai rūšiuoti įmonėje?

Sėkmingos įmonės pavyzdys. Įmonė, pritaikiusi šią strategiją, užuot svaisčiusi pinigus popieriui, ne tik paskatino darbuotojus daugiau judėti, bet pagerino savo įvaizdį.

Apsisprendusi rūšiuoti 90 proc. ir daugiau šiukšlių, įmonė atsisakė visų po stalus esančių šiukšliadėžių (šiukšlės prieš tai nebuvo rūšiuojamos, o jų tvarkymas valytojai užimdavo daug laiko). Vietoje to buvo pastatytos bendros (didesnės) rūšiavimo dėžės koridoriuose ir skyriuose. Dabar darbuotojai, norėdami išmesti šiukšlę, turi pakilti iš savo darbo vietos ir nunešti ją į koridorioje esančias rūšiavimo dėžes (pastikas, stiklas ar popierius).

Tokiu būdu popieriaus sunaudojimas įmonėje sumažėjo 30 proc, 95 proc. šiuklių buvo išrūšiuota iš karto, sutaupyta 20 proc. laiko, kuris buvo skirtas šiukšlių išnešimui, darbo aplinkos valymui, sumažėjo išlaidos už šiukšlių išvežimą, pagerėjo įmonės įvaizdis, darbuotojai atsakingiau naudojo popierių bei daugiau judėjo.

 

siuksles rusiuoti

Panašūs atsakingi (ir paprasti) sprendimai skatina įmones sąmoningai vartoti bei saugoti supančią gamtą. Ar Jūsų darbovietėje rūšiuojama?

Dalintis:
Rašyk
Skambink